joomla slideshow with caption

 

„Žmonės pažįstami ginče ir kelionėje“ (Dž. Herbertas).

IKIMOKYKLINIS UGDYMAS

 12309703 1661202267452564 7697231563125905153 o

PRADINIS UGDYMAS

12307445 1661202934119164 228466875042022628 o

PAGRINDINIS UGDYMAS

PAGRINDINIS

Pamokų laikas

1.   8.20 - 9:05
2.   9.15 - 10.00
3. 10.10 - 10.55
4. 11.15 - 12.00
5. 12.20 - 13.05
6. 13.15 - 14.00
7. 14.10 - 14.55
8. 15.05 - 15.50

 INFORMACIJA APIE NUOTOLINĮ UGDYMĄ

be patyciu

 logo 100

 

uz saugia lietuva rgb

Antro zingsnio mini

 

 2 OD logo lietuviskai SPALVOTAS

 

Vaiku linija 

 

 

logo lt

 

 

 mukis

 

aikos

 logosveik

 

 

 

 

kpartnerystės

 

 

forumo teatras

 

 

 

piliecio zadintuvas

 

 

soc integracijos

 

 

tapk

logo transpariancy int

 

 

 

nacegz

vyturys

 

 „Vyturio“ skaitmeninių knygų biblioteka

 


Tapybos pleneras Viešintose

Nuotrauka0767

                      Birželio 4 dieną Viešintose vyko netradicinio ugdymo diena – tapybos pleneras, kuriame dalyvavo 5–10 klasių mokiniai su dailės mokytoja Regina Sasnauskaite. Į plenerą atvyko svečių – Anykščių kūrybos ir dailės mokyklos direktorius Arūnas Vilkončius ir direktoriaus pavaduotoja Rūta Pelegrimienė.    

                      Šiam renginiui buvo ruoštasi iš anksto. Mokytoja su mokiniais aptarė ir išsiaiškino plenero sąvoką. Pleneras (prancūzų k. plein air 'atviras oras')tapymas iš natūros gamtoje, tikroviškai pavaizduojant matomus vaizdus, perteikiant natūralias gamtos spalvas. Didelę reikšmę plenerinėje tapyboje turi natūralios šviesos perteikimas. Tad visi džiaugėsi saulėtu oru, šešėlių ir šviesų žaismu.

 

                      Renginys prasidėjo svečių atsivežto filmo apie Anykščių kūrybos ir dailės mokyklos absolventų darbus peržiūra. Mokiniai susidomėję stebėjo, kaip pasikeitė diplomantų darbai nuo įstojimo į šią mokyklą iki jos pabaigimo. Dailės mokyklos direktorius pademonstravo diplomantų darbus, pakomentavo juos, aptarė tapymo atvirame ore ypatumus, spalvų naudojimą, perspektyvos sąvoką ir pan.

                      Vėliau visi išėjome į lauką. Plenero dalyviai turėjo nutapyti Viešintų bažnyčią ir jos aplinką. Buvo be galo įdomu žiūrėti, kaip mokiniai skirtingai mato tuos pačius objektus, kaip tapant atsiskleidžia jų charakterio, asmenybės bruožai. Vieni vaikai greitai, plačiais mostais, išraiškingom spalvom nutapė pasirinktus objektus, kiti labiau gilinosi į detales, o patys kantriausi pasiliko tapyti net ir visiems pabaigus. Smagu, kad daugelio darbai nepasidavė grynam realizmui, juose galėjai pajusti impresionizmo, abstrakcionizmo, kubizmo įtaką. Be galo džiaugėmės profesionaliais ir vertingais svečių patarimais. Svečiai taip pat buvo patenkinti mokinių imlumu ir darbštumu.

                      Plenerui pasibaigus nutarėme mokykloje atidaryti tapybos darbų parodą, o į jos atidarymą vėl pasikviesti svečius iš Dailės mokyklos. Tai gražus formaliojo ir neformaliojo ugdymo bendradarbiavimo ir integracijos pavyzdys. Juk tokioje veikloje vaikas turi didesnę galimybę pažinti save, savo vidinius poreikius, pajusti dvasinį pasitenkinimą, stiprinti gebėjimus ir įgūdžius bei įgyti papildomų dalykinių kompetencijų.

 

                      Mokytoja Vesta Berkmanienė

Nuotrauka0763

 

Nuotrauka0765

 

Nuotrauka0766

 

Nuotrauka0770

 

Nuotrauka0772

 

Nuotrauka0773